یکشنبه نوزدهم خرداد

منم از روزگار سوت و کور و بی نفس خسته

منم تنهاترین عابر تو این کوچه که بن بسته

ببین سبزینه ی فریاد تلخم تو گلو پژمرد

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته


دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته










0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home