دوشنبه هفدهم تیر

Before the Devil Knows You're Dead یکی از نا امید کننده ترین فیلمایی بود که این چند وقته دیدم نه اینکه مزخرف باشه ولی من توقع بیشتری از این کارگردان و این بازیگرا و قصه ی کلیشه ای اما همیشه جذاب دزدی که طبق برنامه پیش نمی ره داشتم

انگار فیلم فقط خواسته به زور تاثیر گذار و شوکه کننده باشه و همه چیز و فدای همین کرده اشکالای منطقی تو قصه لحظه ها و موقعیت های غیرقابل باور و... که همه و همه پشت سر هم یه جوری پیش میان تا تراژدی مورد نظر شکل بگیره

دیگه اینکه من خودم خیلی این شیوه ی روایت رو که تو زمان عقب و جلو می ره و هر بار از یه زاویه ی دید داستان رو می بینیم دوست دارم و برای این قصه به نظر می رسه که خیلی مناسب باشه ولی اینجا خوب از شیوه استفاده نشده و همون روایت خطی احتمالا نتیجه اش بهتر از این می شد همین موضوع بعلاوه ی یه سری صحنه های اضافی و بی مورد باعث می شه که دیگه آخرای فیلم کلا اشتیاقتو برای این که بدونی سرنوشت قصه و شخصیت هاش چی می شه از دست بدی

کلا فیلم تا یه جاهاییش قابل دیدن و خوش اومدنه ولی کم کم افت می کنه مخصوصا بیست دقیقیه ی آخر که اون غیرقابل باور بودن و اینا که گفتم به اوج خودش می رسه تا پایان بندی به نظر بنده بسیار ضعیف فیلم

البته می گم اون قدرم از فیلم بدم نیومد و اینایی که گفتم فقط نیمه ی خالی لیوان بود وگرنه مخصوصا از یه سری از صحنه های فیلم که مربوط به درام خانوادگی قضیه بود خیلی خوشم اومد و همین طور از یه سری از دیالوگ ها

اینم بگم که اینو همین جوری نوشتم چون یه جورایی تو ذوقم خورد وگرنه من و ادعای نقد فیلم؟ شوخی می کنی

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home